Papierwerk.

2012-12-09 01:56 CET

Na een relatief goede nachtrust met z’n allen werd zojuist het papierwerk voor het visum uitgedeeld. Altijd wel weer leuk om te kijken wat voor gegevens ze van je willen hebben. Op zich is dit geen probleem aangezien alle gegevens op je ticket of in je reisinformatie beschikbaar is. Wel check ik altijd even het aantal dagen dat ik in een land vertoef, aangezien heel expliciet hierna gevraagd wordt. Maar zoals ze dit in Twente zo mooi zeggen: “het zal allemaal wel los lopen”. Eens even kijken of we nog een klein uurtje kunnen slapen. Hier schijnt de zon vol op, maar de kans is groot dat mijn lichaam nog in de Nederlandse modus zit en dus ook verwacht dat het twee uur ‘s nachts is. Eens kijken hoe dat gaat.

Daarna komen we aan in Jakarta en zal een deel van de reizigers op zoek gaan naar de vlucht van Jakarta naar Bali. De kans dat ik dan mensen tegenkom die dezelfde reis gaan maken wordt dan een stevig stuk groter. Ik ben benieuwd.

Voor nu: wel ter rusten…

121012_0910_Bali1.jpg


  

Leave a Reply

