Gate 8.

2012-12-08 08:40 CET (NL tijd)

Toch maar even verder typen. Binnen vijf minuten ben ik van het winkelgedeelte doorgelopen naar Gate 8. Zelfs zonder de lopende banden te gebruiken was ik er binnen no-time. Het ziet er ook veel rustiger uit dan het vertrek naar Thailand van vorig jaar. Ze hebben de bagage controle ook gedecentraliseerd. Daar waar het de vorige keer nog op een centrale plek moest gebeuren heeft nu elke gate zijn eigen ‘X-ray bagage gun’ en full-body scan. Eigenlijk wel handig want het scheelt stiekem toch wel veel tijd.

Ook het aantal mensen die bij de incheckbalie klaar stond voor Bali is drastisch geslonken. Er zitten nu nog maar een stuk of twintig mensen hier voor de gate te wachten. Waarschijnlijk is de rest zich nog uit aan het leven in de tax-free winkels. Zelf vindt ik daar niet zoveel aan, maar ik kan me wel voorstellen dat het veel mensen aan staat om zonder belasting spullen aan te schaffen.

Leave a Reply

