Vakantie

De vakantie is gepland. Het avontuur waardoor de reis naar Cuba niet door kon gaan heeft er voor gezorgd dat ik nog geen vakantie op heb genomen. Om toch nog een beetje te compenseren en niet een jaar zonder vakantie te beleven heb ik besloten om de hele maand december vrij te nemen. Na goed overleg en een beetje plannen met de baas, de klant en mijn directe collega is dit toch gelukt. Het enige dat nog rest is om die maand een mooie invulling te geven naast de gezellige kerstdagen en jaarwisseling. Eigenlijk wil ik nog op vakantie naar ergens waar het warm is. Het liefst een rondreis in het kader van ik-boek-een-ticket-en-een-hotel-voor-een-nacht-en zie-wel-waar-ik-daarna-heen-ga, maar dat lijkt me dit jaar na het avontuur in augustus niet een heel strak plan. Waarschijnlijk wordt dit iets om volgend jaar naar toe te leven.

Naast een vakantie wil ik bij een aantal mensen verspreid over het land wat koffie gaan drinken, en ook nog even aan de slag met wat leuke privé projecten. Daar is de tijd in de trein bij uitstek geschikt voor. Het eerste project – of beter gezegd projecten – is het afmaken van wat apps die ik nog op de plank klaar heb liggen voor Windows 8. Voor veel geldt dat het alleen nog maar een kwestie van afmaken is, maar zoals veel techneuten weten is het afmaken vaak het moeilijkst omdat er toch o zo veel andere zaken leuk en interessant zijn. Het tweede waar ik mee bezig wil gaan is werken aan een paper over een theoretisch denkkader dat voor CTA (Constructive Technology Assessment) gebruikt kan worden. Een maand gevuld met veel fun en gezelligheid dus … J

man_relaxing_field_sun_calm_peaceful_0

