Aan alle familie, vrienden, studiegenoten, collega’s en iedereen die in het complot zat.

Oké, het weekend is krek net wat anders gelopen dan ik verwacht had, maar ik moet eerlijk zeggen dat dit echt het meest toffe weekend van de afgelopen tijd was. Zelfs de fantastische tijd op de Loveparade valt er bij in het niets.

Wat is er gebeurd? Nu ja, de mensen om mij heen weten het allemaal wel, en zelfs al heeeeel wat langer dan ik het weet. Sommige van jullie wisten het zelfs al weken, ja zelfs al maanden. Maar het is iedereen gelukt om het geheim voor mij te houden . En daar ben ik echt blij om.

Mijn zaterdag begon dan ook met een gezellig ‘uitje’ met Jeroen naar de Martkauf in Nordhorn. Gewoon om daar maar even naar wat nieuwe gadgets voor z’n spiegel-reflex aan te schaffen . Deze waren volgens sommigen daar in de aanbieding, maar achteraf bleek ook dit verzonnen te zijn om mij op een verkeerd pad te zetten. Nadat we absoluut geen enkele spiegel-reflex tools hebben kunnen vinden zijn we dan ook naar Gronau gekacheld om daar even alleen maar wat vleeswaren en wat worstjes te halen. Als ik het achteraf zo bekijk waren dat ook (gezien de benzine) de meest dure vleeswaren die ik ooit ergens aan heb geschaft, maar ook dit was weer een heel erg goed geslaagde actie om mij weg te houden van huis. Ook de kaas op de markt en het hapje dat we gegeten hebben bij de Kater was goed om tijd te rekken, en ik heb helemaal geen enkel moment een gevoel van ‘wat is dit toch vreemd’ gehad. Het was gewoon een gezellig middagje op weg met Jeroen, en dat wat me thuis te wachten stond was dan ook een totale verassing.

Als je er zaterdag bij was weet je wel al wat ik bedoel, maar bij diegene die er niet bij waren zal het kwartje waarschijnlijk al gevallen zijn; Met als aanleiding mijn dertigste verjaardag is de afgelopen zaterdag de meest fantastische surpriseparty die iemand zich wensen kan geregeld. Zonder dat ik in de gaten had is er de afgelopen twee maanden flink wat geregeld.

In totaal hebben jullie dan ook met z’n 46-en er voor gezorgd dat ik mijn à propos HE-LE-MAAL kwijt was. Een woonkamer tot de nok toe gevuld met alle mensen die je graag om je heen hebt zorgt bij mij in ieder geval voor ontzettende kriebels. Dat ik in eerste instantie de deur weer dichttrok was dan ook niet persoonlijk bedoeld, maar ik was gewoon helemaal overdonderd bij het zien van dit gigantisch gezelschap dat ik toch even niet wist wat ik doen moest .

Ik vind het dan ook een ontzettend gave actie, en zeer tof dat iedereen die in het complot zat deze hele onderneming zo’n twee maanden voor mij geheim hebben kunnen houden!

Maar natuurlijk blijft dit niet bij de feestcommissie alleen; Bij deze wil ik iedereen die er was bedanken voor de beste, meest toffe verjaardag die iemand zich wensen kan! Allemaal ontzettend bedankt voor jullie komst, en voor diegene die mee hebben geholpen met het organiseren en klaarstomen van het huis: Echt verschrikkelijk bedankt!

Binnenkort zullen we een aantal minuutjes van de hele happening op YouTube zetten.

Tot over 30 jaar?

Peter

– Op zo een avond wordt je pas echt duidelijk hoe kostbaar het is om een goede groep mensen om je heen te hebben –

Leave a Reply

