De korenmarkt en Salsadansen.

Even wat onzinnige informatie spuien: Ik zit er al lang over na te denken, maar tijdens het avondje stappen in Arnhem heb ik besloten dat ik in de niet zo verre toekomst echt met salsadansen wil beginnen. Dat soort bewegen straalt in mijn ogen echt zo een ontzettende passie en vuur uit, dat moet gewoon ontzettend mooi zijn om te doen. En aangezien je er niet achter komt als je stil blijft zitten heb ik besloten om na mijn afstuderen gewoon rond te gaan snuffelen of er nergens een mogelijkheid is om ergens te gaan salsadansen. Waarschijnlijk zal blijken dat ik een ontzettende stijve hark ben maar dat boeit me niet. Ik moet en zal het in ieder geval geprobeerd hebben!

smiley_dancing

Ow, niet vanuit een singelmotivatie, maar als er nog gezellige dames zijn die dat ook willen maar tot nu toe de stap nog niet hebben durven zetten: laat je horen!

Leave a Reply

