Kippenvel en andere gevoelens.

Het is zover… straks doe ik de ogen dicht, en zo gauw ik ze weer open doe is de dag van de Loveparade aangebroken… Logisch eigenlijk, maar het blijft weer een hele happening om naar toe te leven. De outfit is compleet, alles is geregeld en echt, het kriebelt in mijn bloed om lekker ontzettend te gaan dansen. Het is zo heerlijk om op een lekker muziekje helemaal uit je dak te gaan. Als het dan ook nog eens met een miljoen mensen is die allemaal hetzelfde van plan zijn krijg je daar echt kippenvel van.

Voor diegene die zich op de zaterdag vervelen; er is een livestream op de website van de Loveparade te vinden, en ook op YouTube schijnt het een en ander aan livefeeds te zien te zijn. Wij zijn in ieder geval te herkennen aan een ontzettend knalroze stropdas. Volgens mij moet dat wel een beetje goed herkenbaar zijn, zelfs van wat verder af…

Naja, voor diegene die nog een lekkere beat willen downloaden raad ik aan om op een of andere MP3 site te zoeken naar het liedje Plastik – Infant presents Simon Baker (De Paradin On Love LoveParade 2007 Edition)… Daar krijg je echt kippenvel van en ik hoop echt het ergens op een van de floats te horen, met een paar van die ongelofelijke basboxen…
Kriebelzzzzzzz… smiley_jumping

600px-LoveParade07_Stage

Leave a Reply

