Peter Vrenken: Microsoft Certified Professional Developer.

Jippieeeee….

Het is zover. Vanaf vandaag mag ik me Microsoft Certified Professional Developer noemen. Het was gisteren wat betreft studeren wel nog een latertje (03:30) geworden maar gelukkig gaf dat niet al teveel hinder. Na vanochtend met z’n tweeën lekker relaxed te hebben ontbeten was ik om 10:30 volledig ontspannen bij Koenig. Ik moet wel toegeven dat er toch nog wel wat kriebels in mij rond suisden hoor. Stel je voor dat ik dit examen slecht zou maken. Alle andere examens zijn boven verwachtingen gegaan maar stel je voor dat nu krek net dit laatste examen slecht zou gaan… Dat zou een beetje vreemd zijn. Gelukkig bleken het ook kriebels om niets te zijn. Per slot van rekening had ik me wel goed voorbereid en alleen de zaterdag wat betreft studeren ‘geskipped’.

Het resultaat:

Designing and Developing Enterprise Applications by Using the Microsoft .NET Framework ( 70-549)

Is met een score van 900 punten ook binnen!!!

Damn, dat voelt echt goed. Het was echt pittig, maar het is echt heerlijk dat we vanaf nu echt met de culturele zaken kunnen beginnen… Hard werken en daarna plezier: Heerlijk…

We zijn vandaag dan ook direct iets leuks gaan doen: CP voor beginners… Het was echt heerlijk om te zien wat voor indruk een dergelijke winkelstraat op iemand heeft. Ook hebben we zonet besloten dat we morgen een drietal potentiele bezienswaardigheden gaan bekijken:

Wat er eerst komt en in welke volgorde zien we nog wel. In ieder geval gaan we eerst uitslapen, daarna bij Koenig wat afsluitende zaken regelen en wat informatie inwinnen over onze rondtrip hier rondom Delhi, en daarna met de metro en riksja’s rondsuizen door Delhi…

Voor nu,

Wel te rusten…

Peter

Leave a Reply

