Laatste nacht in het Prince Polonia Hotel.

Alles is ingepakt en klaar om morgen met de taxi vervoerd te worden naar het trainingscentrum. Nu nog even douchen in een kakkerlakvrije badkamer en dan rap het bed in. Het bleek namelijk dat de kakkerlak die me een tijd terug aan het stalken was nog een vriendje had. Ondanks dat ik wat gaten in de muur improvisorisch met plakband had dichtgemaakt bleek dit niet voldoende. Deze kerel/vrouw/wat-dan-ook had zich heel erg slim in het overloopgat van de wasbak verscholen. Waarschijnlijk is dat ook de manier waarop hij binnen is gekomen, dus via het gat rechtstreeks uit het riool… Kun je je voorstellen… Naja, het duurde even voordat een van mijn ‘vrienden’ een oplossing had. Hij kon namelijk geen insecticide krijgen en moest het kreng dus op de een of andere manier uit de wasbak zien te krijgen. Gelukkig is hem dat gelukt, en met nog een extra stuk plakband voor het gat kan ik met een gerust hart gaan douchen… Ik heb een poging ondernomen om het beest op de foto te krijgen maar dat wou niet echt lukken. Misschien dat ik morgen even tijd heb om een van de betere foto’s online te zetten, dan kunnen jullie zien welke monsters er hier rondlopen. Ermee vergeleken zijn de insecten in Nederland echt ontzettend lief…

Vanaf de andere kant van de wereld wens ik iedereen een goede nachtrust toe,

Peter

Leave a Reply

