Helemaal munt.

Het vergt toch wel flink wat energie hoor om binnen zo een korte tijdspanne zoveel informatie tot je te nemen. Na ieder examen voel ik me dan helemaal uitgeput. Dit was bij het examen van vandaag nog het allerergste, alleen mag het resultaat ervan er ook wel zijn: 921 punten van de 1000!!!

Microsoft .NET Framework 2.0 – Distributed Application Development ( 70-529) is dus ook binnen…

Dat had ik nooit verwacht maar kwam misschien wel doordat ik de hele examenruimte voor mezelf had. Veel van de studenten doen hun examens pas na de middag, maar in mijn planning past dat niet. Als je namelijk ‘s ochtends vroeg een examen doet kun je de rest van de dag alweer beginnen met de volgende materie. Nu waren de twee Australiërs waar ik veel contact mee heb van plan om om 09:30 een examen te doen, alleen waren ze er om 10:30 nog steeds niet. Dat vond ik op zich best wel raar, maar toen ik eenmaal klaar was met mijn examen bleek dat de hele zaak op z’n gat lag en er geen enkel examen afgenomen kon worden totdat ik klaar was met dat van mij… Hun netwerk was een beetje vreemd geconfigureerd of zo iets. Alle computers waar examens op werden afgenomen moesten in ieder geval allemaal tegelijk opnieuw opgestart worden… Een beetje vreemd maar ja, daar is het Delhi voor.

Het resultaat was dus wel dat veel studenten wat betreft planning een beetje in de knup kwamen. Zoals ik het zie dus des te meer reden om echt vroeg in de ochtend een examen af te nemen…

Nu rest alleen het MCP examen dat voor aankomende maandag op de agenda staat. Een paar weken terug had ik nog het gevoel dat dit examen het alle moeilijkst zou zijn, alleen heeft Neeraj me vandaag gerustgesteld dat me dat wel gemakkelijk zou lukken.

Hij gooit het erop dat veel informatie al ergens in mijn hersenpan aanwezig moet zijn, en heeft dan ook aangegeven dat ik zaterdag vrij moest nemen…

Leave a Reply

