Alleen of niet alleen? In ieder geval shockerend!

Ik voel me vanaf gisteren hier ook niet meer zo alleen in mijn hotelkamer. Ik heb namelijk een kamergenoot gekregen… Toen ik even naar de badkamer liep zag namelijk ik uit een ooghoek en bijna verscholen achter het toilet echt een ontzettende joekel van een kakkerlak rondcrossen… Damn, wat was dat een groot beest… Zeker een centimeter of vier of vijf… Ze hebben als het goed is vandaag in ieder geval de hele badkamer bug-free gemaakt. Ik mag het in ieder geval hopen. Normaliter heb ik geen problemen met de spinnen vliegen en insecten zoals ik ze volgens Nederlandse proporties gewend ben, maar dit beest was echt reusachtig… Even voor de mensen onder ons die niet zo van beestjes houden: Stel je voor dat je lekker aan het douchen bent en er opeens zo een gigantisch monster jouw kant op komt… Of nog beter, vanaf het plafond op je valt omdat hij zijn houvast niet meer houdt op de natte ondergrond… Weeeeh….

Naja, Japie (ik weet de naam van het roomservice-personeel nog niet helemaal) had hem jammer genoeg al verwijderd voordat ik maar een kik kon geven. Daar baalde ik eigenlijk wel aangezien ik ook dit monster wel op de digitale plaat had willen vangen…

Leave a Reply

