Hard studeren en dan…

Joehoe! Morgen gaan we kijken wanneer het eerste examen afgenomen gaat worden. Mijn leraar (ik weet nog steeds zijn naam niet) gaf aan dat we aardig op schema liggen. Dat is ook niet verwonderlijk aangezien we er binnen drie dagen twee boeken aan workshops door hebben gejaagd. Ik krijg alsmaar het gevoel dat hij vindt dat het niet erg opschiet, alleen gaf hij aan dat voor de twee boeken een totaal van drie dagen staat. Nu is het zo dat de aller-allerlaatste unit van het tweede boek nog moet (in totaal zijn het er een stuk of 18).

Hey, maar wacht eens even… Je lag toch op schema? Hoe zit dat dan? Nu ja, dat is op zich heel logisch. De allereerste dag zijn er door omstandigheden een aantal (2) uren van de studietijd ‘afgesnoept’, en laat dit nu krek net overeenkomen met de tijd die er voor deze laatste unit nodig is…

Ik ben in ieder geval benieuwd. Er is namelijk ook nog ergens een of andere test gepland om te kijken hoeveel .NET kennis er in mijn hoofd is blijven hangen…

Leave a Reply

