Final destination.

Sow, ik ben op de plaats van bestemming aangekomen. Er is voor mij een kamer gereserveerd en ik ga morgen even flink op onderzoek uit.
Owja, wel nog even wat leuks voor de mensen onder ons die over een hoogontwikkeld reukorgaan beschikken: India prikkelt tot nu toe wel mijn zintuigen met een totaal nieuwe set aan geuren, alleen wil ik zeer zeker niet zo ver gaan en zeggen dat het hier stinkt. Dat is het niet echt, het neigt bij sommige geuren vaak eerder naar licht ‘muffig’…
Het hotel ligt overigens in een wat rommelige buurt, waarvan ik denk dat er zeker mensen zijn die zich daaraan zouden storen. Vanuit het feit dat dit hier India is wacht ik het allemaal even af en kijk morgen mooi verder…

Nu ga ik slapen…

Zoen aan iedereen die er een wil en tot morgen.

Leave a Reply

