Wat is wachten toch lekker.

Op dit moment in ieder geval wel. Het duurt nog maar een paar minuutjes en dan mag er gevlogen worden. In tegenstelling tot om half vier ben ik nu klaarwakker en klaar om een stukje te gaan vliegen. Voor diegene die ooit vliegen: check op tijd in en je kunt nog naar een mooie ruimere plek in het vliegtuig vragen. De dame die mij hielp heeft in ieder geval haar best voor me gedaan.

Op mijn agenda staat voor de rest van de dag:

  • Acclimatiseren in het vliegtuig.
  • Ontbijt.
  • Overstappen in Heathrow.
  • Serietje kijken – Ik denk dat ik naar de laatste aflevering van Doctor Who ga kijken (hulde aan de laptop en het WereldWijde Web)
  • Kijken waar het hotel precies ergens In Delhi ligt – Ow, dat bedenk ik me zonet: Als ik het goed heb kan ik ‘s avonds met 20 graden op het dakterras bij een zwembad gaan studeren…
    Als dat geen lekker vooruitzicht is weet ik het ook niet meer. Maar, in een stad waar het overdag 47 graden is mag dat wel…
  • Lezen over de gewoontes en cultuur in India.
Leave a Reply

