Het begint nu toch wel allemaal dichtbij te komen.

Vandaag moest ik nog snel even een TBC test met een moeilijke naam ondergaan. Deze had ik bijna gemist. Onderweg naar mijn werk begon mijn PDA gelukkig te miepen dat ik om 09:00 bij de GGD een afspraak had. Het was rennen, en ik was aan de late kant maar gelukkig is het allemaal goed gekomen…

Ze spuiten een of ander exotisch goedje onder je huid, en als dit vervolgens niets geks gaat doen heb je geen TBC en mag je naar het buitenland. tot nu toe ziet het er allemaal rooskleurig uit, en zie je er met het blote oog al helemaal niets meer van…

Wat ik me nu wel begin af te vragen is hoe ik India, en in het bijzonder Delhi, zal gaan ervaren. Iedereen kan er wel iets over vertellen. Iedereen weet wel een of ander feit over India dat ik zeker zou moeten weten. Het vreemde is alleen dat al deze feiten (ik vind het meer meningen) nogal verschillen van elkaar.

Ik heb dan ook nog veel vragen die echt open blijven staan. Zal ik het als vies gaan ervaren? Als vriendelijk, gastvrij? Als druk, chaotisch?

Wat zal een stad met meer dan 17 miljoen mensen doen met iemand die alleen het zonnige Enschede gewend is?

Adult-Vaccine

